.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مصلحی:موسوی و کروبی محارب هستند

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در گفت‌وگو با تسنیم با تاکید بر این‌که اظهارنظر درخصوص جنبه حقوقی تخلفات سران فتنه، در صلاحیت دستگاه قضایی است گفت: مهم‌ترین جرم این افراد، حرکاتی بوده که معنایی جز ایستادگی در برابر قانون نداشته است؛ کشور قانون دارد و اگر کسی به‌روند برگزاری انتخابات یا نتیجه آن اعتراض یا صحبتی دارد، باید در چارچوب قانون و از طریق مراجع قانونی اعتراض خود را پیگیری کند.

وی با اشاره به این‌که این مساله بارها در فرمایشات رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است، ادامه داد: این آقایان نه‌تنها به‌دنبال پیگیری اعتراضات و شکایات خود در چارچوب قانون و از طریق مراجع قانونی نبودند، بلکه همراهی با استکبار، آمریکا و دشمنان نظام را در دستورکار خود قرار دادند.

مصلحی تصریح کرد: علی‌رغم حمایت رسمی و علنی گروه‌های مختلفی همچون ضدانقلاب، منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و دیگر دشمنان تابلودار انقلاب و نظام از فتنه 88 و سران آن، این افراد هیچ‌گاه حاضر نشدند دشمنان را محکوم کنند و متاسفانه هیچ‌گونه موضع‌گیری در برابر آنها نداشتند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به حرکات غیرقانونی سران داخلی فتنه اظهارداشت: این افراد قانون را زیر پا گذاشتند و با وجود سر دادن شعار قانون‌گرایی، در برابر قانون ایستادند.

وی با بیان این‌که ایستادن در برابر قانون سبب شد که سران داخلی فتنه محارب فی‌الارض و باغی محسوب شوند، گفت: عملکرد این افراد و روندی که در قانون‌شکنی در پیش گرفتند، کشور را با چالش‌های جدی مواجه ساخت و هزینه‌های سنگینی در برابر مسیر رو به جلوی نظام وارد کرد.

وزیر اطلاعات دولت دهم در پاسخ به سوالی راجع به تلاش برخی جریانات سیاسی برای پوشاندن جرایم موسوی و کروبی، اظهار داشت: ایجاد محدودیت برای این افراد، مصوبه رسمی شورای‌عالی امنیت ملی است و مصوبه‌ای در این سطح را نمی‌توان به این سادگی لغو کرد. دستگاه قضایی نیز بر اساس مسائل سیاسی عمل نمی‌کند و فشارهای سیاسی نمی‌تواند قوه قضاییه را وادار به صدور چنین حکمی کند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسن 29 آبان 1392
اقاي مصلحي ! اگر منتقدين محارب هستند منحرفيني مثل احمدي نزاد حكمش چي هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 29 آبان 1392
موارد فتنه شامل چه چیزهاست تک تک بررسی کنیم تاببینیم درگیری ساده را خودمان شلوغش کردیم یک شبه دوست شد محارب همه مقصریم
نا شناس 29 آبان 1392
جدای از مسائل سیاسی ، طبق قوانین این کشور این آقایان می بایست در دادگاه های رسمی به تشریح کامل مسائل سال 88 بپردازند تا تبرئه یا عدم آن از طریق دستگاه های قضایی به اطلاع مردم برسد و مسائل سال 88 برای مردم ایران علی الخصوص برای نسل های بعدی در سالهای آینده روشن و واضح شود . * ما با وجود رهبری چون سید علی در این مملکت هیچگاه بن بست نداریم و تمامی امور با راحتی و یا سختی ، دیر یا زود ، انشاالله به سر منزل مقصود خواهد رسید . و هدف نهایی ما که اتصال به انقلاب جهانی مهدی موعود(عج) است صورت خواهد گرفت .*
م-ن 30 آبان 1392
اگر قرارباشد در انتخابات سال 88 دنبال مقصر بگردیم اولین مقصر شما هستید که اولا متوجه نشدید مثلا دشمنان موردنظر شما برای بعدازانتخابات برنامه تخریبی دارنددوما اینکه نتوانستید راهی را پیدا کنید که بعدازوقوع حادثه اینهمه زیان به نظام واردنشود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.